SKAUNE! <3<3

Nu är jag hemma hos mamma i Skaune. På båten kollade jag först på twilight och sedan på Wildchild. Försökte vara inne lite på internet också men 3 ville inte riktigt kontakta.. Men det gick ett litet tag i alla fall. Sen körde Tibbe från oskars till Bromölla. Mamma var också med såklart.. Tog väl ungefär 3 timmar. Inte riktigt.

Imorgon ska jag göra smörgåstårtor.. Synd bara att jag inte kommer kunna äta nånting själv då det är så satans gott men det finns ju vatten i kranen åt mig.

När jag gjort klart tårtorna så ska jag hem till pappa och antagligen sova där. Det är bestämt så i alla fall. :) Vi har inte bestämt något specc som vi ska göra där. Bara umgås.

Är riktigt trött tack vare DIG!! Jag hatar att bli väckt när jag har hoppats på att få sova läääänge :)

Jag saknar Gotland redan. Min bäbismadde och min Talisman!! Vi ses om 9 dagar brudar!

Uppdaterar såklart i bloggen varje dag :)

 :-*

Kommentarer
Postat av: Annelie

Njut av breaken.. kan va skönt att komma ifrån ibland.

Mår magen bättre?

2009-03-23 @ 08:06:02
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0