Om min dag.

Var ju som sagt hos Monica. Vi gick ut med hundarna jag hon och Siri. Fick låna skor av dem för det skulle vara jätte geggigt och så. Det var ju en "vattenpöl" som var som en sjö. Jag trodde jag skulle svimma när jag insåg att jag skulle få HOPPA över den. Men det gick bra i alla fall. Jag hade den lugnaste hunden i koppel, Monica den största och Siri den som drar mest. Sen åkte vi in till stan och åt på Tandoori tror jag det hette. Indisk buffé. Tallrikarna var asstora och jag tog lite grann men jag orkade INTE äta upp. Var proppmätt. Haha :D Sen fick jag lift ner till almedalen..

Satt där på almedalsbiblioteket i en timme och väntade. Läste lite :) Sen kollade jag ut genom fönstret och jag kunde fan svära på att det var Lovisa jag såg. Hennes beiga trench och hennes svart väska. Så jag slog ihop boken och sprang ut men där var ingen Lovisa. Fick ringa henne och då var hon fortfarande hemma. Helt sjukt jag trodde verkligen att det var hon. Sen kom Fredrik, Sabina och Mia så vi satte oss vid Peter som visst redan var där.

Vi fick veta att vi ska åka iväg till Mallorca 3-14 maj. Till Alcudia. Där har jag variiit :D År 2001 på Beachgarden. Mer info fick vi inte i princip. Bara att vi får frukost och mat och ska ha som läxa att leta upp vad vi vill göra. Vi har även bilar där nere som vi får använda när vi ska någonstans. Men endast lärare annars täcker inte försäkringen och det ville inte vissa i klassen fatta.

En kille frågade även "Men alltså.. om någon går in i mig på stranden får jag inte slå honom då?" Helt jävla sjuk. Det får man ju inte någonstans. Inte i Sverige, inte på Mallis inte nånstans. Han förstod inte heller att det är värre straff där. Att poliserna slår/skjuter först och frågar frågor sen. Han flinade bara. ALLA blev irriterade på honom.. Han sa till en kille "Du behöver inte racka ner på mig för att jag frågar om en punkt som jag tycker är viktig" Snacka om aatt bara vara ute efter att slås?

Vart har ni varit utomlands någonstans? Något speciellt fint ställe? TIPSA!


Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: jag råka glömma den i soffan en gång, och då råka pappa se det och blev skit lack på mig >.<

2009-01-28 @ 18:43:07
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Ami

Sv: Någon kan råka sätta sig på den -.-'

2009-01-28 @ 19:04:11
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Annelie

Vilken tönt.. den där killen alltså.



Jag har varit på Kreta 2 ggr, I Thailand 2 ggr, Rhodos, Gran Canaria, På Teneriffa två ggr varav ena gången nästan tre månader, då jobbade jag som bartender där.

Egypten, Frankrike, Tyskland och självklart Finland!

Tydligen har jag varit i så gott som ALLA länder i europa, men jag va så liten och kommer inte ihåg det, så det kan inte räknas.

2009-01-29 @ 08:44:06
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0