Denna dagen har bara varit dålig.

Igår hittade vi en död fågel på verandan IGEN. Förra gånger var det en koltrast och denna gången var det en grå eller nåt. Madde skrämde mig som fan och sa att det är ett dödsbud. JAG HATAR när hon säger så. Hon är helt seriös också.. Hon tror verkligen det.. Jag blir ju knäpp i huvudet ju..

Så igår när jag skulle gå o kissa så efter när jag spolade så skakade det till i golvet och lät jättekonstigt. Blev skitskraj och tänkte att nu kommer det.. budet.. Jag stod bara där med ögonen öppna sen SKREK jag som en dåre och sprang till sängen där Madde sov och bara HOPPADE på henne.. Sen släppte allt och jag bara skakade. Fy faan alltså!

I skolan idag skulle jag riva parmesan och då river jag upp hela knogen på tummen och det gör ju så oooont. Senare när jag ska ta plast så har vi ju inte sån förpackning som man har hemma utan vi har en större med metallpiggar som är sylvassa och gissa vad jag gör? river mig på långfinret på fingerspetsen.. det rann liksom..

Är det något tecken eller? Fyyyy :(

Nu ska jag laga mat och se handboll.. Börjar om 20 minuter. Heja Sverige!

Förresten jag ska bli blond igen.. Vad tror ni om det? svart vs blond?


okej jag ser väldigt sur ut på bilden med svart hår men visst är blondt finare?

Kommentarer
Postat av: anna

ja du var nog finare i blont :) men du passar i mörkt också!

2009-01-29 @ 17:26:29
URL: http://addspirit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0