Slut på lovet.

Nu var lovet slut.

Har hänt så mycket sen sist jag skrev så jag vet knappt vart jag ska börja..

Madelenes syster från stockholm var här med sina ungar. Har varit barnvakt nästan varje dag. Igår var vi i stan HELA dagen och shoppade.. Jag köpte ett grått och ett rosa linne på cubus, ett grått o ett vitt linne på h&m och en svart jacka på h&m. Vårjacka såklart.. Köpte även SEX stycken kokböcker på bokrean.Eller den ena var med drinkar (smoothies och sånt, inte alkoholdrinkar). Mamma betalade förresten jackan. :) Madelene tycker att jag är bortskämd men det får man väl vara ibland?

Idag satt jag här hemma och åtfrukost medans Madde skulle till affären. Med sig hem hade hon smink till mig :) Parfym, läppglans, mascara och nagellack. Så gulligt. :) Hon träffade lilla pyret ute och lovde att vi skulle dit på fika så dit gick vi.. Jag följde med pyret ut med en hund och hon skulle springa vid vattnet så lilla pyret var blöt upp till rumpan när hon kom hem. (Hon HETER pyret och är 7 år)

Ikväll är det melodifestivalen. Är det sista delen innan andrachansen och finalen?

Om exakt 25 dagar fyller jag 18. Är det inte härligt?



Jag vill bli blond igen! Okej jag är inte så superduper blond här. Har massa utväxt men det får gå :)

Kommentarer
Postat av: annelie

Underbart med bokrean!!!

Uch vad jag har handlat böcker!

Hittade också en med drinkar, fast det var drinkar inga smoothies.

2009-03-01 @ 08:45:08
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Pauline

Pyret, det är min syster de! :D

typsikt henne...

2009-03-01 @ 11:34:16
URL: http://luppilua.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0