Visbystad.

Idag var jag och Tallenmuppalumpa i stan och shoppade loss som tåv idioter. Nejdå, inte riktigt. Men vi handlade lite. Köpte smycken, smink, tjocktröja, väska och sånt..

Igår snodde jag Tallens jacka när jag gick därifrån. Världens mysigaste jacka. Sen kom hon på att vi kunde byta.. hon fick men turkosa "kofta" och jag fick hennes jacka. Båda blev nöjda. Hon älskar verkligen min tröja. Hon har haft den hur länge som helst. Jag är NÖJD!


Här sitter ballen på bussen med MIN tröja som hon snott. Den SKA jag ha tillbaka ;)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Kul när man byter med varandra!

2009-04-02 @ 19:58:51
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

jätte kul

2009-04-02 @ 20:19:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0