Martebo?

Ja igår skulle vi till Martebo. Jag, Adam och Jennifer. Adam var helt säker på att han hittade. Jo,tjenna! Vi körde runt som fan men hittade inte. Vi allatre sa olika platser det låg på. Jag har aldrig varit där så jag sa bara var jag trodde ;) Tillslut åkte vi till stan och gick på hamnen och upp till botaniska. Det var ganska så jävla mörkt.

Sedan åkte vi till Snäck. Jag satt kvar i bilen för jag mådde så fruktansvärt dåligt. När jag satt där i lugn och ro så hör jag Jennifer gallskrika och asgarva samtidigt. Efter kommet Adam som skriker minst lika mycket. De springer in i bilen och gasar iväg. Då hade Jen sett något som sprang vid en stor sten och blivit livrädd. Haha. Vilka mesar ;) (behöver väl inte tillägga att det var en jävla tur att jag satt i bilen?;) )

Satt och hoppades i Martebo att vi INTE skulle hitta. Tack gud för att du svarade på mina böner! Jag är så jävla rädd :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0