Gör jag ingenting?

Igår var jag hos Maud på dagen. Vi var ute och gick sen satt vi hos henne och pratade lite. Längesen vi pratade klokt. Sedan blev jag bjuden på mat på landet.. När jag kom hem så gick jag till Tanja nästan direkt. Kände att vi behövde prata och det blev hur bra som helst. Vi flummade ut som vanligt och pratade om sist vi träffades när vi sat aspackade och doppade nachochips i rödvinssås. Vi är inte kloka jag vet!

Igår åkte min lilla tallus till akuten för hennes öra började rinna. HU!! Hon fick örondroppar i af och ni får alla göra som jag och hålla tummarna för att det ska bli bra i hennes lilla öra!

Idag har jag bara suttit här hemma. Känner att jag behöver gå ut snart. Det blir väl att hoppa in i duschen och sedan en lång promenad.. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vem fan vill hålla tummarna för henne????????

2009-04-12 @ 19:58:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0