Fest imorgon!

Imorgon är det bartömning på ett ställe här för de ska byta ägare.. Öl för 20 spänn och drinkar för 20-40 spänn. Ska självklart dit med några kompisar.. Först skola sen till Micke en sväng för jag hann inte gå dit idag.. Stackarn väntade på mig :P Sen ska jag färga håret på mig och madde och sen blir det förfest någonstans.. Ska bli fett kul..

Första gången jag går ut på krogen sen jag fyllde 18..



Vet inte hur jag ska orka.. Idag preppade vi inför donners corner men klassen var jävligt trötta och flummiga så det blev inte så mycket gjort.. Ska göra nästan ALLT imorgon på två timmar.. Ska gå dit vid 8 istället för 9 för att få allt gjort.. Ingen lärare ska vara där så det kommer gå åt helvete.. Istället för 2 förrätter, 2 varmrätter och 2 desserter så har vi 3 av varje.. Vi kommer bli halshuggna!

Fick reda på att vi skulle plocka skit på hela hallen rockar.. Det kan de nästan glömma!!
Helgen efter ska vi servera på ett bröllop mitt ute i ingenstans. Jag kommer dö. Hänger mig hellre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0