Father and son

Jag kommer ihåg när jag bodde i Skåne och jag snackade runt lite på msn. Fick kontakt med en kille som var lika gammal som min syster ungefär (8 år äldre) och pappa hade "fest" hemma med karaoke och sådant med grannarna. Så jag sa att han fick komma för att den ena grannen hade haft honom som elev och sådant i skolan så hon tyckte det var roligt. Och när alla andra gått och lagt sig förutom Robin (Pappas frus son) så spelade han father and son på gitarren och sjöng till. Jag ÄLSKAR låten. Den ger mig rysningar.

Jag söker nu någon frivillig med gitarr som sätter sig här och spelar den för mig. NU!! ;)

Skämt o sido. Här kommer den i af!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0