Inbrott? Hjälp mig!

Efter jag skrivit mitt förra blogginlägg så lät det konstigt vid ytterdörren. Jag blev livrädd så jag skrek HALLLÅÅÅ? Då slutade det. Sen efter ett tag ringde jag till mormor och sa vad jag hade hört och pratade med henne medans jagk ollade i alla fönstrerna. Sen kom Lena. Hon fick kolla runt huset. Hon såg ingenting konstigt alls. Så vi åkte till målaraffären och sen till byn. Köpte nässpray och dolmiosås. Nu sitter jag hemma hos pappa och kollar runt lite. Pappa åkte nyss och Robin kom nyss hem. Lena borstar sitt svinto låter det som :) Ska väl snart göra mat. Lite hungrig faktiskt :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Ha ha ha svinto?????? MMM taskig borste hade jag å!

2008-12-23 @ 18:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0