Flyttat nu.

Hu, nu har vi flyttat. Har därför inte uppdaterat klokt.


Här sitter Jennie och Tindra. De hjälpte oss att flytta. Jennies sambo Mathias och deras granne Åke var också med.


Mathias dotter Sanna som är 7 år följde också med. Hon var min svans som följde mig vart jag än gick och eftersom jag är så jävla populär så skulle hon fota mig också..


Här har ni det lilla busfröt Sanna med Tindra. Sanna sa "Anna jag måste ställa en fråga till dig. Vad är honskekuel?" Jag förstod verkligen inte vad hon menade fören Madelenes mormor skrek till "HOMOSEXUELL HETER DET!!!!" Haha. Så söt.


Jag försökte få Tindra att skratta/le på foto.. Men hon skrattade först, sen när jag klickade för att ta fotot så slutade hon. Men när hon hörde kameraljudet så började hon skratta igen men då var det ju försent. BUSE!


TV-rummet är inte färdigtapetserat så där står en jävla massa verktyg och skit så alla våra saker får stå här inne i sovrummet. Har dock packat upp mer än hälften av det som syns på bilden men det är ännu mycket kvar.


Jag bäddade i ordning min egen lilla myshörna. Det är mina två 90-sängar som är staplade. Det blev dock väldigt ringligt och de hamnade på sne och så under natten så jag tog den ena och ställde in mot väggen så jag här det som en soffa nu. Jättemysigt att sitta här med datorn och surfa / se på film. Vad ska man annars göra här i utkanten av lilla hålan i en lägenhet där man endast har tillgång till köket, sovrummet och toaletten.. Hmm, kul! :S Madde har sin 120 säng på en annan vägg här i sovrummet. Där kan hon ligga och snarka hela jävla natten. Ge mig öronproppar någon!

Håll tummarna så jag får en egen lägenhet snart!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Håller tummarna!! Allt kommer ordna sig, det gör det alltid! Kram

2009-05-03 @ 16:55:34
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0