Ved i mängder.

Vaknade av att pappa var ute och klyvde ved.. Gick ut förut men det var så kallt så jag gick in igen.. ska nog gå ut en liten stund snart.. Ska åka hem till mamma snart ändå. Måste garnera smörgåstårtorna innan mormor och de andra kommer vid 17.00.

Tack vare att jag åt så "mycket" igår så mår jag ännu illa och jag tänker inte äta någonting fören ikväll. Då SKA jag faktiskt få i mig lite smörgåstårta. Annars börjar jag gråta ;)

Håret blev förresten bra. Ser ut som slingor och sånt. Nice. Kommer väl inte kunna håla mig till denna färgen heller. Det kliar i fingrarna när jag ser alla de fina färgerna i affären så jag bara måste köpa. Hade gärna kunnat ha olika färger varje dag om det inte hade slitit så mkt på håret :)

Lägger kanske upp bilder sen. Men det är inte säkert. Vägrade berätta för Talisman vilken färg det var. Hon får se det när jag kommer hem istället. Och hon är så bra på att snoka här har jag märkt ;)

BTW, när jag startade min dator så såg jag att ALLTING var kvar på den fastän Tibbe sa att han var tvungen att ta bort allt :O Och den fungerar inte riktigt nu heller för han hann inte fixa klart :) Får väl se om det blir någon ordning på den annars SKA compaq laga den!!

Nu är det bara 3 dagar kvar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilken idiot du är.

sluta ljuga, ingen tycker du är häftig!

2009-03-22 @ 18:26:41
Postat av: Annelie

Vad pinsamt att säga sånna kommentarere o´ch inte våga visa vem man är.

RIKTIGT patetiskt.



Anna, du bryr dig väll inte om sånt?

2009-03-23 @ 08:10:17
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0