Vad är det här för skit?

Vi kom till skolan. Igår fick vi gå hem tidigt för att Tinas pappa har gått bort. Men hon hade sagt att hon kulle komma idag och ha Svenska B med oss och treorna. Men då kommer en annan förvirrad lärare in och säger att vi får gå hem.. LÖNT!!! Jag hade kunnat ligga och sova ju! Är skittrött. Det är tre lärare på hela skolan. Det kommer gå åt helvete det här.

Jag och Tallen gick hem till henne i alla fall sen gick vi tillbaka till skolan för att äta. ska väl snart gå hem tror jag..

Imorgon var det snack om någon tävling.. Men om jag inte fått mail om det så tänker jag inte komma. Det är ju ingen i min klass som fått reda på någonting.

Stäng hela skiten istället och låt oss få en annan klok utbildning!

Får vi frånvaro för att läraren är borta så vet jag en skola som kommer få en anmälan på sig!

Kommentarer
Postat av: annelie

3 lärare på HEELA skolan?!

2009-03-03 @ 17:21:14
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0