Smörgåstårta..

Har precis varit på maxi och handlat till smörgåstårtorna så äggen ska bara kokas nu.. Sitter vid datorn sålänge :)

Tibbe tog min dator hem till sitt för att se vad det är för fel på den.. Kommer varken in på msn eller firefox och kan inte installera antivirus för då vill ingenting fungera alls. Jävla skit. Men han är duktig så jag hoppas han vet vad som är fel :)

Ringde till pappa precis för jag ska dit när jag är klar med tårtorna. Han svarade inte så han ligger väl och sover den lilla sömntutan. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är ren och fin när jag träffar pappa.

NÅGON som vill köpa hårfärg till mig? Hade varit snällt. Det behövs! Ska ringa frissan på måndag och se om de har tid. MÅSTE klippa jävligt mycket. Och färga såklart!

Hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0