Helgen i helhet.

Har varit hos Tallen hela helgen ungefär. I Fredags var vi på fest hos Therese och Benny. Var bara där ett litet tag.. Typ någon timme.. Jag var nykter som vanligt. :) Tallen var motsatsen ;) Sen åkte vi därifrån.. Hände en massa skit som jag inte tänker gå in på.. Men det mesta har väl lugnat sig nu..

Igår var vi mest hemme och hade allmänt kul. Sen drog vi på underklädesparty och jag köpte en BH som var störtskön. Får den dock inte fören om en månad ungefär. Fick testa ALLA BHar som hon hade.. Hon hade inte haft så många "storbystade" kunder förut så hon ville se hur de olika modellerna satt på mig..

Har inte ätit något på hela helgen ungefär.. Såfort jag känner matlukt så mår jag illa. Men det kanske kommer något gott ur det också?

Kommentarer
Postat av: Annelie

..Lyllo.. önskar faktist att jag kunde få en släng av det där illamåendet.

Fast vi får hoppas att du inte håller på att bli sjuk?!

2009-03-09 @ 08:24:47
URL: http://goolan.blogg.se/
Postat av: Anonym

är du med barn eller?

2009-03-10 @ 13:28:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0