Veckans Hissa och Dissa

Jag hissar verkligen Twilight. Jag hörde så mycket om filmen och det verkade inte vara min stil. Men när jag såg filmen så blev jag helt hooked. Jag satt helt inne i filmen. Inget anna existerade. Jag har även läst första kapitlet på boken. Jag är sååld. Till er som inte sett den så rekomenderar jag denna skarpt.



























Jag dissar gekås klädesavdelning. Allt det andra i affären är billigare än vanligt. MYCKET billigare.. Men kläderna är inte speciellt snygga och priserna är som h&m, gina, cubus. Ockej det är billigt. Men varför ska man åka flera mil för att köpa "billiga" kläder när samma prisklass finns ca 3 mil från en? Det är inte rätt!


Kommentarer
Postat av: Ami

Åh TWILIGHT! =D <3333

2009-01-03 @ 22:23:18
URL: http://amiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0