Veckans hissa och dissa...

Jag hissar Morgan Alling som jag har vaga minnen av ifrån tippen. Men det är ju såklart inte därför jag hissar honom. Jag hissar honom för att han var helt suverän i Let´s dance. Jag älskade hans dans och det tror jag många andra gjorde också, vissa kanske inte erkänner det bara? ;)  Dessutom var det lite kul med hans kulmage ;)





Jag dissar SNÖ! Egentligen minusgrader i sig som gör att det kommer snö och som gör att det blir halt och kallt och jävligt. För att man ramlar, för att man blir sjuk, för att man fryser som en dåre, folk dör, det är tråkigt att vara ute och gå. Det enda positiva är väl att det kan vara vackert att titta på ibland men det struntar jag i. Den bilden hade jag gärna kunnat vara utan bara jag slipper allt det negativa. Okej, folk dör ändå men snön bidrar!






Egentligen borde jag dissa Blondinbellas dans men det får bli nästa vecka om hon suger lika mycket då. ;)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Tack så mycket för ditt svar!:)

2009-01-09 @ 22:54:49
URL: http://lotteas.blogg.se/
Postat av: Theree

Yes, Morgan var bäst!!

2009-01-10 @ 20:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0