Vart tog dagen vägen?

Har bara slappat fram till nu. Känns lite tråkigt. Förstod inte att klockan redan var halv sex. Knappt så man hinner iväg till affären. Men dit ska jag. Ska köpa aplesiner och pressa lite juice :) Maddes moster var här förut. Hon fick ha plastpåsar på skorna för hon fick knappt av och på sig stövlarna sa hon. Och det är ju snö ute. ;) Sen gick hon igen och jag hoppade in i dushen. Klädde på mig för typ en timme sen.. Vaknade nog vid ett.. Då gjorde jag frukost och sen dess har jag inte ätit. Försökt få ps till datorn men det ville inte funka med cs3.. Fick ta 7.0 och då blev jag så förbannad för att det inte ens är likt cs3 som jag är van vid så jag struntade i det.

På måndag tänkte jag åka in till stan på morgonen och shoppa lite. Skickade sms till Tanja och frågade om hon ville följa med men hon har inte svarat ännu. Annars åker jag nog in själv. Det är inte så fel det heller. Då går allt i min takt och jag kollar på det jag vill och sen drar jag. Perfekt :) Måste leta upp busskortet först bara.. Och komma ihåg att vara hemma till två då jag ska träffa Mo.

Nu tänkte jag springa till affären i all snö och äckel..

Förresten dödsfallen fortsätter här på ön. Idag hade någon vid namn Barbro dött här i slite. Andra sidan vägen hade hon fått ligga i 2 timmar i snön död. Hemskt :( Jag är riktigt glad sålänge ingen i min närhet dör. Av de som jag älskar mest av allt!


rest in peace Barbro

Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: Självklart kan jag det =D Vad har du för adress då??^^

2009-01-03 @ 22:21:28
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Jenilita

haha jo självklart är han det!!! såg det så givet att ja inte skrev med han först hehe.

det går inte o kommentera i ditt över inlägg.. vet ej varför det kommer upp en ruta not found.. men det kanske bara är på min data, hoppas du haft en bra lördag! Kram

2009-01-04 @ 00:19:58
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0