Vad har Anna gjort idag?

Jo jag har sovit väldigt länge. När jag väl vaknat så såg jag sms från Mo att träffen var inställd så jag ringde till Ma och berättade det. Ska träffa Mo på måndag istället. Sen ringde jag Tanja och vi gick till affären. Sen käkade vi. Skulle ut med Ma sen men det hann jag inte. Åkte in till stan med svärmor senare vid 16 och handlade mat och lite så. Sen gick jag hem till Tanja och gav hennes söta dotter en klänning. Hon blev så glad..

Tidigare idag när Tanja var vid mig så ringde vi till hennes dotter Emilia som är 3 år.
an=anna(jag)
em=emilia

an: jag har en present till dig.
em: jaaaaaaaa ge mig den NU!
an: nej du får den när jag och mamma varit i affären och handlat mat.
em: du ska inte handla mat.
an: jo.
em: annaaaa.. vad har du köpt för något?
an: det får du se när vi kommer hem efter vi varit i stan
em: anna vad gör du för något? vad sajar deu anna?
*Jag och Tanja sitter och asgarvar åt söta emilia.*
em: HALLÅ ANNA JAG FATTAR INTE!!!
Sen tog Emilias pappa Kotte telefonen och sa "alltså... hon fattar inte"

Lägg märke till att snuttan endast är tre år. Det är helt underbart att se henne växa.. OCh höra :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0