Uppe med tuppen.. Nästan.

Jag är svintrött nu. Ställde klockan på halv åtta så jag inte skulle vara så stressad. Snoozade till 8 och nu kollar jag på drew carey. Monica ska hämta mig vid konsum 9.30 sen ska vi hem till henne. Vet inte vad vi ska göra direkt men det blir säkert skoj. Sen får jag åka med henne till stan och jag ska försöka hitta till Almedalen. Stackars mig ;) Men jag får väl springa ner för alla backarna och sen hittar jag nog. Får drömma mig tillbaka 4 år så hittar jag direkt. Det var på almedalen och tivolit i Visby som jag spenderade den mesta av min tid när jag var här för 4 år sen. Datorn på almedalen såklart ;) Håll tummarna för mig att vi inte ska åka till Mallorca fören EFTER jag fyller 18. Jag vill verkligen hinna fylla år först! SNÄLLAA!!! Nu blir det väl före bara för det. Då blir jag sur. Då vill jag inte följa med ;)

Nu hoppas jag bara på att Madde och Liselotte vill hämta mig i stan när vi är klara. För OKEJ jag hittar nog till Almedalen det är ju bara ner för alla backar.. Men upp hittar jag fan inte. Jag kommer ihåg när vi var på båtresa här.. För 4-5 år sen. Vi var på stora torget och kollade på någon teatergrejs på medeltidsveckan och jag tyckte det var så tråkigt så jag gick till båten.. Sen ringde mamma och frågade vart jag var för de skulle äta på Rosengården.. Jag lovar er!! Jag gick nog runt hela jävla murhelvete innan jag väl hittade fram.. Helt jävla sjukt ju.

Så är det att leva med dåligt lokalsinne. Vi hörs senare mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0