That girl is so dangerous, that girl is so bad girl.

Förlåt kära läsare för att jag inte har skrivit något på länge. Igår kände jag att jag var tvungen att ta tag i mitt liv och inte sitta uppe halva natten och komma till skolan med värsta påsarna under ögonen och gäspa hela tiden. Jag kollade på filmen klockan åtta på fyran. skitbra. Sen somnade jag som en sten. Först var det ju handboll. Jag och min stora käft. Trodde att deskulle förlora sen bara för det jag skrev i bloggen. Jag och mathilda satt och skrev "JAAAA" och "HELVETE" till varandra varje gång det blev mål. Haha. OCh Thilda i princip smälte när staffan var i bild. Jag däremot satt och var halvförbannad för att lövgren inte är med alls längre.

Gick upp klockan sex imorse. Ville bara dö. Fy vad hemskt med tidiga mornar. Kände mig skitgammal när jag satte mig och kollade på nyhetsmorgon tills jag skulle gå till bussen. Väl i skolan skulle vi göra högrev. Jag och en kille som heter Jonathan som jag aldrig träffat förut skulle ugnsteka den.

När köttet var i ugnen skulle vi göra paj. Det fanns färdig deg som de gjorde igår så jag och Jonathan gjorde en paj med champ, ost och skinka. Gjorde ränder på som vilken paj som helst. Då kommer en kille och säger "fan vad ni leker proffs då" då svarade jonathan "hon är redan proffs.. går du bageri eller?" JAg bara "nää hr.." Hahaha. Blev nöjd med pajen i af. Fick mycket beröm för den. Lärarna ska äta dem imorgon. Men utseendemässigt blev den bra i af.

FYI så hjälpte det inte att gå och lägga sig tidigt igår. Jag var tröttare än någonsin idag..

Fick äta spya till lunch. Både såg ut och smakade som det i alla fall.. Potatis som var HELT sönderkokt, fettig stekt falukorv och stuvade äckliga grönsaker. Tog ganska mycket för jag var hungrig och tänkte HÄLLA i mig det ändå. Det gick inte så bra. Tog några tuggor sen slängde jag det. Fy vad äckligt. Klintes matsal borde stängas! GO SLITE!

Sovmorgon imorgon!! Uppdaterar igen senare. Måste kolla bloglovin nu. Över 100 olästa.

glöm inte tävlingen!


Kommentarer
Postat av: Fanny

Svar. Tack för ditt svar! =)



Ha en trevlig kväll!

2009-01-20 @ 20:08:51
URL: http://fanzo.blogg.se/
Postat av: Annelie

Va gott det lät med spya hörru...



Vad är bloglovin?

2009-01-21 @ 15:14:17
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0