Sjukligt trött.

Vaknade runt tolv. Ställde klockan. Precis efter klockan ringt så ringer Madde. Hon sa bara att jag kunde lägga in en annons på blocket sen var det typ inget mer. Har skickar sms till Mo men det kom ingen leveransrapport så jag vet inte om hon fått det. Men då hoppas jag att vi ska träffas idag :) Vill inte  ge mig ut i snövädret i onödan :) Eftersom klockan är så mycket så fick jag ta en brunch. En sån där fryst färdigrätt. Fy för vad äcklig den var. Men den mättade lite i alla fall. OCh det är bara skit på TVn så det blev barnkanalen som får stå på :) Nej ni, göra sig i ordning och springa iväg kanske? Jajamen.

Förresten. Ni märkte kanske att det inte blev stan idag? Åker dit så fort snön försvinner.

Såg att Tuulia lagt in en film på Connie Talbot tror jag hon heter. Den gulliga lilla tjejen som var med i talang i til sb eller nåt :) Är ju tvungen att lägga in samma video på henne.


Kommentarer
Postat av: Jagheterintesune

Det är ju ditt val...

2009-01-05 @ 13:49:41
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/
Postat av: Denise

Det var fler som trodde att det var jag men rätt svar är blondinbella :)

2009-01-05 @ 22:32:11
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0