Jag måste erkänna en sak.

Läs rubriken. Jag måste verkligen erkänna en sak. Jag kan inte komma ihåg att jag någonsin sett grammisgalan. Madde har tjatat om det hela veckan bara för att Takida skulle sjunga där. Så jag fick pina mig igenom skiten. De som vann priser var ju så otroligt packade så de knappt kunde gå upp på scen. De skämde ut sig totalt. Varför? Jag förstår inte? Jag förstår heller inte de som tycker om att kolla på det? Massa aspackade artister som försöker hålla tal. Hade jag varit aritst av något slag så hade jag tyckt att det varit extremt pinsamt att vinna ett sådant pris där inga ens bryr sig om priset i sig utan bara drickat. Usch.

Vad tycker ni om grammisgalan?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0