Idag blev det ut på landet.

Förlåt för extremt dålig uppdatering. Mitt internet cpar loss så mycket det bara går och jag blir på så dåligt humör och struntar hellre i datorn då. Det är därför jag är lite dålig att svara på era kommentarer också!

Vi var i stan igår och handlade mat. Jag fick även med mig ett par assnygga skor. Ska lägga upp bild imorgon tror jag. Det var super rea. Halva reapriset! Efter stan så gjorde vi lätt potatisgratäng och kött till som vi hade i ugnen med lite vatten, fons och morötter. Bättre än att steka :) Godare också. Let´s dance var dagens höjdpunkt! Bella åkte ut äntligen. Tyvärr så borde hon åkt ut tidigare för nu vörjade hon bli bätte. Nu ska bara carljan och hon gamla kärringen åka ut :PDet hade sett bättre ut om deras danspartners var äldre också.

Idag var vi ute på landet. jag hade nya kläder på mig så stackars trixie fick ont mysa med mig så mycket. Hon blev väldigt tjurig ochville hoppa på mig hela tiden. Haha. Köpte lite grejs till en nyttig efterrätt efter landet och tänkte göra det och ha filmkväll men jag orkade inte göra det så vi kollade på film ändå. Nu har precis körslaget varit ochjag har ingen aning om vem jag röstar på. Tänkte läsa lite på bloglovin för jag blev avbruten av intrernet förut när jag kollade.

GLÖM INTE TÄVLINGEN! Vinnaren dras på TORSDAG! Skrolla ner och var med vetja!

Kommentarer
Postat av: alex

gud va fin blogg:)

2009-01-25 @ 11:45:06
URL: http://alexxandralundberg.blogg.se/
Postat av: S A N N A

himla snygg blogg du har cutie! :*

2009-01-25 @ 17:00:49
URL: http://tanzanit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0