Grafisk kommunikation

Sitter här på lektion nu då. med feber och skit.. Började med att vi skulle intervjuva varandra. Jag intervjuvade en Sandra.. Som nyss vurpa btw. Skulle ha bilder i intervjuven också. Maha, det blev fett knas. Nu har vi lyssnat på historian om detta eller vad det var.. Lyssnade inte så noga.. Och jag har inte riktigt fattat vad vi ska göra nu men det blir nog bra tillslut. Jag känner absolut ingen i gruppen.. Tanja skulle vara med men hon slutade ju.. Så här är jag själv.. Snackar dock med vissa.. När vi fick rast nu så skulle Sandra springa till toaletten. PANG sa det och hon låg på golvet. Alla försökte hålla sig för skratt så mycket det gick men sen gick det inte längre. Maha. men hon skrattade själv. Jag har också raggsockar på mig men jag tkte inte det var halt. Aja. Får väl fortsätta denna skiten nu. Grr!

Faaan jag ska hålla på msn ps PÅ EN MAC DATOR!!!! Vad fan är det här? Jag kan knappt skiten på min pc hemma ;) Ni ser ju själva hur headern ser ut.

Hem och sova sen kanske? Ja tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0