Finbesök idag ^^ ;)

När vi precis skulle gå till affären fick jag ett sms av Tanja. Hon undrade om de kunde komma på kaffe. Men vi möttes här sen gick vi till affären tillsammans och sen hit. Drack kaffe och fikade. Tanja hade med sig både Emilia och Kotte. Första gången kotte var här tror jag :P I af när vi bor här. De gick för ett tag sen och nu kollar vi på tv och så bara.

Det blir antagligen inte stan imorgon. Hittar inte busskortet och Snön verkar inte vilja ge sig. Hoppas den försvinner snart!!


Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

Ja det e det vi menar.. att egen tid e inget fel.. men denna människa tycker då jag e sjuk som tycker så..

2009-01-04 @ 20:20:17
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: Jagheterintesune

Vilken fin design du har på din blogg, vad tkr du om min?



Har du bloggkoll? :)

2009-01-04 @ 23:48:49
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0