Det är nu bevisat. Gud hatar mig.

Tack nu vet jag. Gud hatar verkligen mig. Efter jag skrivit det förra inlägget så hade vi musiktävling.. Jag skrev inte upp något. Tråkigt med gamla jävla låtar. Venylskivor eller vad fan det heter :P Och när vi äntligen slutar så ser jag på mobilen att jag fått sms från maud som ville gå ut en runda. Jag gick in för att möta henne i matsalen. Och tack vare att jag halvt hånade Sandra i förra inlägget så VURPAR JAG!!!!!!! Helvetes satan. Ursäkta mitt språk. Som tur är gjorde det inte jätte ont som i somras när jag blev så chockad så jag typ tappade hörseln och allt i några minuter. Men jag blev såklart chockad ändå. Jag reste mig snabbt och skrek till Sandra som stod längre bort ch sa "nu var det min tur!" Hon svarade med ungefär samma sak tror jag. Minnet sviker lite. Det kändes lite i baken också när jag gick MOAHAHA men nu är det över. Har dock lite ont i ryggen och det smärtade upp i huvudet som jag redan hade ont i. Jag ska aldrig mer skratta åt skadeglädje.

Förresten så ska vi göra hemsida och så om varsin artist. Jag tänkte vara lite bekväm och ta Sanna.

Nu hungrar jag snart ihjäl. Ge mig kyckling tack. Okej jag går väl till kylen och hämtar själv då!

Kommentarer
Postat av: Fröken Eriksson

sv: Tack för tipset :)

2009-01-08 @ 19:04:00
URL: http://neriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0