2008 lista

Snodde denna av Amiz.

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Kört bil tror jag är det enda :)

2. Höll du några av dina nyårslöften?
Jag hade tyvärr inget

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Ja, Jennie. Kommer inte ihåg om det är någon mer

4. Dog någon som stod dig nära?
Nej. Ingen nära.

5. Vilka länder besökte du?
Bara Sverige.

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
Bra vänner.

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
18 Augusti. Fy!

8. Vad var din största framgång 2008?
Hemligt :)


9. Största misstaget?
Att umgåtts med DIG!

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Ja.


11. Bästa köpet?
Mitt skärp! :D och guitar hero.

12. Vad spenderade du mest pengar på?
Mat såklart!

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Ja, laptop av mamma och maddes julklappar. Och att nära och kära ställer upp och bryr sig!

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
Är inte så mycket för musik. Men antagligen idolvinnarlåten. Den "reprecenterar" nästan 2008 enligt mig.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Jag var som vanligt. Men vissa kanske gjorde mig lite ledsen?

16. Vad önskar du att du gjort mer?
Tänkt på mig själv.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
Litat på "vänner"

18. Hur tillbringade du julen?
Var hos mormor och spelade rockband med kusin och syster. Var även tomte.

19. Blev du kär i år?
Har haft min kärlek i över tre år så det jag kan säga att jag blev kär i det är TWILIGHT!!! Anna loves!

20: hur många one night stands?
Inget.

21. Favoritprogram på TV?
Hmm, typ inget.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Hata är ett väldigt starkt ord. Men ogillar skarp ja!!

23. Bästa boken du läste i år?
Tror inte jag läst någon bok i år. Inte någon jag kan komma på. Det är för stimmigt runt mitt liv.

24. Största musikaliska upptäckten?
pass ;)

25. Något du önskade dig och fick?
Jag fick nog allt jag önskade mig. Allt av madde, laptop av mamma, m.m.

26. Något du önskade dig men inte fick? 
Nope.

27. Årets bästa film?
Twilight

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
Jag tror att jag reste på just min födelsedag. Firade den på gotland en dag innan och dagen efter firade jag i skåne. Om jag inte har helt fel för mig.

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
Ganska blandad men 100 % Anna Nordin.
 
31. Vad fick dig att må bra?
Kan inte komma på något/någon speciell så.

32. Vilken kändis var du mest sugen på?
Kan typ inga namn :D


33. Vem saknade du?
Familjen.

34. De bästa nya människorna du träffade?
Typ inte träffat några nya. Specc inte som finns kvar!

Kommentarer
Postat av: Ami

Sv: Tihi 13, men blev insläppt ^^



Skjortan köpte jag på H&M Divided för 198 kr ^^



Kul att du också gjorde listan

2009-01-01 @ 19:19:52
URL: http://amiz.blogg.se/
Postat av: Sarah

vilket recept? moussen?

2009-01-01 @ 19:20:07
URL: http://tuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0