nationella..

Idag har vi nationellt prov i Svenska. Börjar klockan 9 och ska sitta med det i 5 timmar. Igår var det föräldramöte om Mallis. Men eftersom mina föräldrar inte bor här så fick jag gå själv. Vet ännu inte om jag ska följa med till Mallis eller inte efter som jag har varit "sjuk" nu i fyra veckor. När jag skriver "sjuk" så menar jag alltså att jag har mått väldigt dåligt men att doktorerna vet inte vad det är. Peter gav mig i af tips om hur jag skulle försöka få det bättre. Ska även snacka med Camilla som är kock i skolan. Får se om hon vill hjälpa till med maten och så. Jag trodde det var bra att äta sallad, men det var det visst inte när man har ont i magen och mår illa m.m.

Nationella i af. Vi får ha dricka och "mat" med oss. Enligt lilla människan i cafét så ska det inte finnas så många mackor idag så jag får väl springa bort i affären när vi har rast :)

BTW jag har köpt cigaretter till Tallen och Madde några gånger sen jag kom hem. Tror ni jag har fått visa legg någon gång eller? NEJ! Störigt.. :P

Kommentarer
Postat av: Jenilita in vegas

lycka till på provet gumman kram

2009-04-01 @ 09:10:04
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Anonym

Du kommer ångra dig om du INTE åker med till Mallis.

Tro mig, jag har själv varit där med min klass..

/ En hr05:a

2009-04-03 @ 11:33:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0