Mår som man förtjänar.

Sitter här i morgonrock och är riktigt seg.. Skulle hem till Tanja och hämta min väska men har inte orkat det ännu. Var förfest där igår sen bar det av till krogen. Tåkigt att en viss inte kan beté sig ute bland folk bara. Men det blev trevligt sen. Gick hem. Var ganska segt för lilla Tanja mådde dåligt och ramlade runt lite över allt. Sviningt kallt var det också..

Hade tänkt bjuda på många bilder men det blev bara två och de är inte så bra direkt..


Här har ni Madde och Tanja på elvans "balkong". De snacka med en som hette Lena(?) så de ser lite frånvarande ut.


Tanja fick lift av Linus. Det sluutade inte så bra. Det var lite för tungt där bak för Linus så han försökte få balans genom att stapla bakåt och då råkade det vara ett dike där så de flög åt helvete båda två.

Var egentligen efterfest hos Linus men jag tyckte det var bäst att gå hem. Det måste ju finnas gränser också :P

Kommentarer
Postat av: Denise

Ja jag tvättade håret som en galning så försvann dom ;P

Tack så mycket :) Ja det var Robin som fick leka fotograf, jag blir lika förvånad varje gång över att bilderna blir så fina ;P

2009-04-26 @ 08:46:43
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0