Helgen är häääär!

Helgen är här. Skönt. Blev lite dricka igår. Var vid B&T igår med Tanja sen drog alla så jag satt där själv med Therese och snackade skit. Sen åkte jag därifrån sen sviker minnet lite :) Kom i alla fall till Tanja på natten och sov där.. Somnade runt 4.30 sa kotte. Blev väckt på morgonen av en liten sötnos vid namn EMILIA.. :) Deras sötnoskatt hade visst sovit på mig hela natten och när Emilia vaknade så skrek hon på katten "KISSE ANNA SOVAAAAAAAAAAAAAA" hahaha mitt i örat på mig så jag vaknade tillslut.. Tanja fortsatte sova den slöfocken så jag fick upp och leka med Emilia. Tillslut sa jag ifrån.. "Emilia sätt dig vid datorn lite jag måste spyy" Usch inte kul.

Ikväll vet jag inte vad som händer ännu. Men jag sitter här redo ifall någon hör av sig.. Hoppas på det i af :)

Vad har ni gjort /ska ni göra i helgen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0