Har precis kommit hem

Har precis varit vid Hasse på fest med massa folk. Tänkte sno Thereses bilder sen när hon lagt upp dem på facebook. Hon och sin jääävla kamera varenda gång :P Haha.

Kom väl hem för en halvtimme sedan eller något. FELICIA ville att jag skulle komma upp igen men jag orkade inte. Plus att det var iskallt ute så det var skönast att gå hem, annars hade jag fått gå ut i kylan ändå när jag skulle gå hem.

Imorgon blir det STORSTÄDNING. Fy fan vad skönt det ska blir. Här ser ut som helvetet själv. Kommer ju knappt in. Ska bli asskönt att få röja bort all skit!

Är riktigt trött nu så jag ska nana så jag är pigg till städningen.

Kommentarer
Postat av: Annelie

Uch jag är oxå bakis och dan.. Ska oxå städa lite.. men först är det en rejäl bakfylle lunch som ska intas!

;)

2009-04-05 @ 12:36:24
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0