1a april igår.

Igår var det första april. Jag lurade inte någon på hela dagen men på kvällen så kunde jag inte låta bli. Tallen ljög för en kompis först och han gick på det som fan. Sen ringde jag till min syster och frågade om hon kunde bevara en hemlighet. Jag sa att jag var med barn och att jag testat mig och allting. Hon gick på det som fan först. Hon blev stum i några sekunder och frågade om jag skämtar. Efter ett tag så sa hon "HAHA DET ÄR FÖRSTA APRIL DET ÄR FÖRSTA APRIL!!!!" Och då kunde jag ju inte hålla mig såklart. Haha.

Sedan ringde jag till mamma. Therese trodde inte att hon skulle gå på det eftersom att hon redan blivit lurad på dagen. Men det gjorde hon. Hon blev riktigt pissed och undrade hur jag skulle göra och frågade hur det hade gått till och allting. Jag hörde att hon bara bled argare och argare (kanske besviken eller ledsen) så jag var tvungen att berätta att jag ljög. Hon tyckte INTE att det var roligt medans jag och Tallen satt och skrattade som små barn. Jag sa "Kan du inte vara glad för min skull att jag inte är med barn?" Hon svarade "jo, det är jag såklart. Men jag såg alla problem målas upp framför mig"

Stackars mamma. FÖRLÅT MAMMA! <3

Förlåt syster, som också blev ett offer men som inte fastnade lika hårt! Hon kunde i af skratta åt det :)

Kommentarer
Postat av: Annelie

Hahaha! Ja stackars lilla mamma.. du får gottgöra på morsdag.

2009-04-02 @ 20:00:29
URL: http://goolan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0