Gladiator America

Jag antar att jag är väldigt sen men jag har inte märkt att gladiatorerna från usa går på tv4 efter nyheterna på torsdagar. Jag satt och kollade på rush hour 2.. När den var slut zappade jag lite mellan de få kanaler jag har och där dök det upp. Synd att det inte var hela finalen på en gång.

I alla fall. Var ute på en prominad igår och träffade en tjej på 10 år. Hon började prata om sex. Jag blev helt stum. Pratade jag också om sex när jag var 10 år? Gjorde du? Vad ska man svara på det då?

Jag vill också ha en frågestund som alla andra bloggare har. Är dock rädd för att absolut INGEN kommer fråga nånting ;) Får väl vänta tills fler kollar in här :) Men om någon vill att jag ska ha det så släng in en kommentar!


Förresten så börjar jag bli förkyld igen.

Kommentarer
Postat av: linda

sv: jaa visst var klänningen fin:)

Fräsch bild;)

2008-11-07 @ 09:38:29
URL: http://llindhlm.blogg.se/
Postat av: Charlotte

Låter som en underbar fredag tycker jag!

2008-11-07 @ 09:43:53
URL: http://charlotte87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0