Usch, fy och blä

Fyfan vilken migrän jag fick idag. Men jag får väl skylla mig själv. Vaknade runt tio. Ringde då till Tanja men hon sov som en gris. Sen pratade jag med Lovisa. Fy fan vad vissa folk är sjuka i huvudet. Inte Lovisa då såklart! Sen när tanja väl vaknat gick jag dit och spelade lite spel och lekte med Emilia och Johanna. Pratade med släkten idag också om jordbävningen. Tur att det var imorse.. Hade jag varit där så hade jag dött :) Alla hade roliga berättelser att säga.. En trodde det var tjuvar som höll på och tände därför i hela huset. En annan fattade ingenting och ringde till nedervåningen och frågade vad som hände. En annan trodde att pannan höll på att explodera och sen fortsätter det bara. Men I ALLA FALL så har jag inte ätit någonting på hela dagen och krafterna tog slut HELT när jag lekte med barna så migränen kom såklart. Trodde det skulle bli bättre när jag åt nyss men det blev det inte.

Snart kommer Tanrames och säger hejdå. Kommer inte träffa henne på nästan två veckor. Kanske mer. Nu kommer jag kopplia ur mitt internet och min externa hårddisk och packar ner det i väskan så jag kommer inte kolla runt här imorgon innan jag åker. Dock så kommer jag nog gå in imorgon när jag är framme i Skåneland då jag ska testa min NYA bärbara dator som jag ska köpa då :)

Ha det bra alla så syns vi i skåne ;) Ciao

Kommentarer
Postat av: jennie

nu får du ta å äta klokt så du slipper migrän...ha det bra i skåne land,och se upp för jordbävningar;)

2008-12-17 @ 12:24:54
Postat av: Mange på Gråbo

Fulgris !!! Du måste ju verkligen ha dåligt självförtroende eller något.

2008-12-17 @ 14:42:31
URL: http://www.helagotland.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0