Om ett dygn..

Jaaa.. Om ett dygn är jag tillbaka på Gotland igen. Och antagligen sitter jag och spela guitar hero mitt i natten om jag orkar det. Eller så sover jag bredvid min älskling. Kommer troligen störa mig på att jag inte är ensam i sängen..

ALLTSÅ! Imorgon vid 17 åker vi från bromölla. Mamma jag och Tibbe. Sen lämnar de mig vid båten. Sen kollar jag på twilight på båten :) Är framme i visby 00.05. Sen bilresa till Slite. Sen öppna julklappar och sen guitar hero !! YEAH!

Idag har jag bara suttit hemma och slappat. Efter vi ätit lax kom mormor. Hon gav mig och Sofi varsin peng. Det gillar vi skarpt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

jag kan komma till dig så kan vi spela guitar hero. vilket spel har du?

2008-12-29 @ 01:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0