Nästan glömt bort bloggen :O

Oj igår glömde jag helt att skriva när vi kom hem ifrån stan. Blev förbannad igår för jag fick stå och Vänta på mamma och syster i evigheter inne på duka och sådana tråkiga affärer. Sen skulle de till lindex och köpa en body och då sa jag ifrån att jag ska minsann på jasmine och de kunde följa med dit först. Men nej då. Mitt skulle vara SIST! Då drog jag. Då sprang jag nästan till Jasmine. Där köpte jag ett assnyggt örhänge. En plug. Med en åtta på men jag har den liggandes så det blir ett evighetstecken :) Sen hade inte mamma hört av sig så jag gick till favoriten och köpte en gyrosrulle. MUMS! 30 spänn liksom. Den knde lika gärna vara gratis :) Och myyyyyycket vitlök. Sen fick jag stressa i mig den för mamma ringde. Sen sprang jag till bilen och andades så mycket som möjligt så de skulle svimma av vitlökslukten. Lyckades inte så bra men de kände av det i alla fall :) Sen åkte vi hem och gjorde flygande jakob. Med äckligt jävla ris. Så jag tog bara pytte lite flygande jakob och typ 4 riskorn. Tibbe var här och åt också. Mammas pojkvän. Sen lekte jag med isac resten av kvällen och när han somnade så pillade jag lite med datorn. Kollade på saturday night fever till typ 3 på natten. Ställde klockan på 8 och vaknade då. Mamma åkte precis iväg och tränade då så jag hann säga Hejdå..

Somnade om sen direkt för jag var svintrött. När klockan blev nio så blev man väckt igen. En liten sötnos som kommer in och skriker ANNAAAAAAAAAAAAAAA :) Bäja anna! Så han klättrade på mig massor i sängen. Sen gick han och kollade på moraträsk. Jag gick dit också efter ett tag och lekte och busade med Isacen. Han satt i mitt knä. Sen ställde han sig upp och slängde sig rakt ut över golvet. Som tur var så hann jag fånga honom. Annars hade det gått riktigt illa. Han hade kunnat slå i bordet och allting. Fyy vad hemskt!

Halv tolv idag blir det tandläkare. Fy vad hemskt!!!!!! Jag HATAR tandläkaren. Men jag var på ett besök sist jag var hemma. Men då fungerade inte kameran så jag får gå dit idag och ta bilder istället. Jag vill verkligen inte men jag måste. Efter det blir det mat hos Denok och sen kolla runt på markis hoppas jag. Vid två ska jag nog till pappa tror jag. Om jag orkar och får :)

Imorgon blir det ULLARED!!!!!!! Jag ska be till gudarna att det inte blir snöstorm inatt. Storm är det redan nu. Men det är 8 grader och det kan väl inte sjunka så mycket på ett dygn? Jag sa till Therese att det kommer ju inte bli det. Men eftersom jag är så satans dum och säger så så kommer det antagligen bli snöstorm och ullared blir inställt. Då blir jag riktigt förbannad. Då har jag iprincip inga julklappar.

Ikväll runt nio kommer Sofi hit. Då ska vi kolla på mamma mia. Jag har inte fått se den än för hon ville se den med mig. Johan kommer också runt nio men han ska hem till mormor och morfar då och sova där hemma. Therese också såklart. För Johan tål inte katten. Han blir riktigt förkyld och riktigt dålig fastän han tar medicin. Så vi får ses på julafton och juldagen.

Just det! Ikväll ska jag och Therese till mormor och äta hennes goda Pannbiff! När jag var liten så tyckte jag inte om det så mycket men nu älskar jag det. Men bara mormors! Ingen annan,

På onsdag blir det julfirande hos mormor. På torsdag blir det middag hos pappa. Ingen julmat som tur är! Jag tycker inte om julmat :) Tror att det blev fläskfilé men de kanske har ändrat sig till kassler? Efter juldagen och fram till den 29 när jag åker hem så vet jag verkligen inte vad som händer. Dessa dagarna har jag alltid gjort något på dagen men efter jul är det inget bestämt alls. Vet inte om det är tråkigt eller roligt. Men Therese åker hem på lördag och Sofi åker samma dag som jag.

Jisses vad mycket jag skrev. Det räcker för en hel vecka ju ;) Nu ska jag glo runt lite. Ciao


Här är då plugen :) Den är rätt lång och böjd där bak men det syns knappt på bilden.

Kommentarer
Postat av: Denise

Åh vad bra det ska jag testa ikväll, tack för tipset :)

2008-12-22 @ 21:01:41
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0