Möte snart.

Då var man äntligen hemma. Har sjungt sönder min röst med massa abba låtar och jag har även spelat  massa guitar hero. Nu lyssnar jag på our last summer och ätar köttfärsfullkornspaj. Mumsigt. :) Om typ en halvtimme måste jag springa till skolan och möta Maud så vi kan åka in till stan på möte. Efter det så ska vi handla mat. Får se om det får plats mer i frysen.

Kollade på twilight igår när jag åkte båt. Den var ruskigt bra. När den var slut så hade jag en timme kvar att åka så jag fick börja se filmern igen för såfort ögonen lämnade skärmen så mådde jag illa. Filmen var bättre första gången faktiskt. Då var det med spännande och man visste inte vad som skulle hända. men när man ser den igen så tänker man "va fan det är ju ändå så och så sen" :)

Men till er som tänkt se den eller som velar lite.. SE DEN!!!!!!!!!! Det är verkligen värt det. Jag brukar inte tycka om sådana filmer men jag blev fast direkt!

Fick förresten julklappar när jag kom hem idag. Laptopkit, multirivgrej, trosor och presentkort :D Blev glad som fan :) Madde blev lika glad för sina julklappar som hon fick av mig.. Och dom hon fick av min mamma också :)

Shit nu känner jag mig stressad. Har bara nattlinne på mig och jag måste rusa om 30 min. Ha det bra så uppdaterar jag senare :) Ciao


En nyvaken Anna


Kommentarer
Postat av: Nathalie Vesterlund

Sv: Kika in imorgon så kommer det! :)

2008-12-30 @ 22:54:08
URL: http://vesterlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0