Merry x-mas

God jul Sverige!

Idag var vi och handlade runt nio. Handlade en julklapp till Isav och lite mat och så. Sen åkte vi hem och slog in julklappar i sista minuten. Runt 10.20 skulle therese hämta mig och sofi men hon kom lite sent. Vi åkte hem till pappa och hämtade julklappar. Spelade gitarr med Isac. Mysigt.

Nu är vi hemma hos mamma igen. Johan nyse som en dåre. Han är allergisk mot katten. Stackaren. Om ett tag kommer Tibbe hit på fika. Vaniljbullar och mjuk pepparkaka. Jag är vrålhungrig men får inte äta någon fören Tibbe åkt iväg med sina barn. Mamma tycker att om man ska äta så mycket ikväll så behöver man inte äta på dagen. Men JAG! Jag äter inte mera än vanligt ikväll. JAG tar en normal portion. Jag tar bara Potatis, köttbullar, revben och brysselkål. Om mormor gjort brunsås till mig så tar jag det med! Men jag frå väl stå ut., Dessutom om jag inte ätit något på hela dagen och sen börjar käka så orkar jag ännu mindre. Hmm.

Ikväll får jag inga julklappar. Bara typ jultidningarna. Vi får beställa böcker därifrån. Jag beställde två kokböcker. Sen får jag present av pappa också. Vet inte om de köpt något eller om det är ett kuvert ;) Har inte kollat det ännu :)

Nu tänkte jag spela lite guitar hero såhär på julafton.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Kotteby

Very Merry Xmas!!!

Från Mr Kotteby



=)

2008-12-24 @ 12:36:16
URL: http://www.kotteby.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0