Lekt med sötaste idag.

Idag kom mamma hem vid tolv. Sen efter ett tag så åt vi kyckling gordon blue med klyftpotatis. Det var mumma det. Sen åkte vi till Maxi och köpte mat. Kycklingen var lunch. Vi skulle göra potatisgratäng och fläskfile tills therese kom. Sen köte vi en julklapp till Vida. Vid fem ungefär kom mormor morfar och therese. Isac med såklart. Isac SPRANG rakt in i mammas famn. NONNOO skrek han! Mig kände han inte igen direkt. Han har inte träffat mig på ett helt år. Vi skulle börjs äta direkt när de kom. Det var bara jag Therese och Isac som åt. Mormor och mamma lekte med isac hela tiden så det var ett himla liv. Isac ville såklart inte äta. Men när alla gått så åt han så duktigt så. Och när han väl pratat med mig lite så var han fast. Han ska vara i min famn hela tiden :) Gull pojken. Vi har räknar, rabblat alfabetet, lekt spöke m.m. Det får bli bilder imorgon för jag tog inga idag.

Jag fick reda på att Therese skulle till vår faster imorgon. Hon ville träffa Isac precis som alla andra. Nästan ingen som vill träffa mig och Therese. Hmm. Men det får välle gå. Efter det så ska vi till pappa på middag. Isac är lite rädd för pappa men det ska nog gå bra ändå.

JAG ville i alla fall träffa både Therese och Isac lika mycket. För jag har inte träffat de på ett år. Samma sak med Sofi så det ska bli kul att träffa henne på Måndag också när hon kommer. Får hoppas att vi kommer bra överens denna gången bara. Brukar bli lite si och så med det.

Denna dagen har varit rätt härlig. Jag har haft tid med mig själv och jag har sluppit åka runt överallt! Dock blev det lite stimmigt senare. Jag trodde att det skulle bli det ifall Isac skrek men det var inte han som gjorde det. Mamma och mormor är rätt högljudda ;)

Förresten så såg jag nyss blondinbella på tv400. Det var ju ingen hit direkt. Fattar inte vad det är för nödvändigt att ha det lilla på tv? Vad får någon ut av att kolla på det? Som en pytte videoblogg som hon kan lägga upp på youtube istället.

Ciao nu ska jag spela guitar hero

Kommentarer
Postat av: Linda

Har du vunnit i min blogg?

2008-12-20 @ 18:28:54
URL: http://hummingbird.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0