Kaotisk dag.

Mötet gick bra idag. Sen var vi på willys och handlade lite mat och jag köpte en hårddisk på elgiganten. NÖJD! Sen kom vi till slite. Jag sprang in i omklädningsrummet i skolan och tog på mig mina kläder. Sen sprang jag till damernas och sminkade mig och flätade håret till en lång fin fläte sen sprang jag ner.. Efter halva trappan började jag skaka som fan och hjärtat slog allt snabbare och snabbare och när jag väl var nere sprang jag ut i matsalen och började gråta som en idiot och skakade som fan. Maud lugnade mig lite och alla var jätte gulliga. "Andas anna andas! Gör som jag". Dagen har varit så stressig så jag har inte ens hunnit tänka på att jag verkligen ska servera en jävla massa folk och göra bort mig som fan. När jag väl var lugn så fick jag gå till ett bord med fyra pers. Sminket var antagligen borta och ögonen rödsprängda. De trodde väl att jag knarkat eller något. Jag ville bara springa där ifrån och till mamma så snabbt som möjligt. Hennes röst är den lugnaste som finns när hon verkligen vill prata förstånd med en. (intre när hon gnäller sådär som mammor gör). MEn jag gick fram och försökte vara lugn och presenterade mig som deras servitris och frågade om drickat. De skulle ha 2 lättöl och 2 julmust så jag behövde bara hämta det i flaskor och lämna vid bordet. Det var i princip allt. Sen hämtade jag lite tallrikar och så när de ätit klart. Jag fick antagligen minst jobb men jag var ändå ett jävla nervvrak HELA tiden. Jag trodde jag skulle svimma typ hela tiden. Kände mig löjlig som fan som satt där bakom disken och grät, svettades, skakade mitt framför alla gäster som hur lätt som helst kunde se mig genom glaskylen. Kände mig mest uttittad hela kvällen och jag är så himla glad att jag är hemma och att allt gick bra. Nu ska jag gå och kolla på någon rolig film så jag blir lugnare. Maria och Sabina var snälla och följde mig hem. Sabina halvvägs, sen gick hon hem till sitt och sedan följde maria med mig hela vägen eftersom jag är så satans mörkrädd :) Snäll hon. Sen ville Sabina att jag skulle höra av mig imorgon när jag skulle gå till skolan så vi kunde gå tillsammans. Det blir lusse fika, luciatåg, gröt och rektorsprat imorgon eftersom ddet är avslutning. Men vi måste ändå dit och städa på Måndag. Även kallat SLAVARBETE. Jag gissar att det inte kommer dyka upp så många.

Filmtajm. Bloggar imorgon. Ciao :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0