Julshow på ÄCKELSKOLAN med Thilda och Frida

Kom precis hem från julshowen. Var där med Thilda och Frida. De gav mig riktiga bamsekramar. Man känner sig verkligen välkomnad. Julshowen kostade 40 kronor. Det är inte pengar direkt men det grämer mig att jag ska sponsra den hemska jävla skolan med pengar. Om det så hade varit en krona. Och showen var inte så super den heller. Det började med att en liten tjej sjöng det flaskaste jag någonsin hört. Pappa sjunger bättre. Och min pappa är RIKTIGT döv. Han sjunger blåsippan med mors lilla olle dialekt. DET är riktigt hemskt att sjunga värre än honom. Jag ville bara där ifrån. Men hade rätt roligt ändå eftersom jag hade ett bra sällskap med mig..

Det satt riktiga rötägg och kollade också. Det fick mig att inse att jag aldrig någonsin kommer längta tillbaka till denna jävla hålan. Fy sjutton!

Har ni läst det förra inlägget? Om inbrottsgrejet.. Mormor hade berättat för mamma idag att de tagit 2 tjuvar på bar järning uppe på almvägen.. Då var de alltså ute idag och det MÅSTE varit dem som var här också. Tur att jag skrek lite där :)

Nu kurrar magen som sjutton och jag måste verkligen gå och äta. Ciao.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0