Jag har vetat hela tiden att jag inte duger. DISS DISS!

Igår blev det inget bloggande. fick sån fruktansvärd migrän efter att en "kompis" var här igår. Gick och la mig jävligt tidigt  men smsen kom i tusen. Stängde av mobilen och fick sova i lugn och ro.

Idag var jag i skolan runt tio i nio. Sprang runt som en dåre och letade efter Sussie som var spårlöst försvunnen. Kuben var låst men en snäll själ låste upp där och jag fick äntligen göra mitt matte b prov.Sat en timme på tom mage sen hämtade jag en macka och ett glas vatten. Man märkte oerhörd skillnad efter ca en kvart. De uppgifter jag inte orkade läsa ens gick hur bra som helst. Jag som blev sur på skolvärket för att de gör idiotiska prov men det gick bra hoppas jag :) Blev klar efter sa två timmar och då hade jag ändå haft en rast och suttit och kladdat under den tiden. Sen var det lunch. Lax. MUMS! Och äckliga pannkakor men det åt jag inte. Efter lunchen var det snabbt in i köket och arbeta lite med lovisa. Vi gjorde väl lite småfel när hörseln blev kass men det ordnade väl sig tillslut. Jöns kladdade på mig med en penna så jag inte skulle kunna göra nåågot fel alls. Jisses vad lång han är. Sen hjälpte vi till lite i servisen. Med underhållning såklart och livade upp stämningen lite.  Orkade inte vara kvar i köket när svidiga saker sprang runt där och fjantade sig. Härligt med dagarna med lovisa. Man blir så glad. Tur att hon är där imorgon på serveringen annars vet jag inte hur jag hade klarat det. Hon är underbar hon!

Kom hem för en liten stund sen. Är fly förbannad då en idiot i skolan tjurat som fan. Man duger bara vissa sekunder. Sen blir man så jääävla dissad så nu vet jag vilka som finns där och inte. För alltid! Sammanlagt tre dissar idag. JIPPI eller något i den stilen! Har stängt av mobilen nu i alla fall och den kommer fortsätta vara av resten av dagen. Kommer kanske sätta på den vid fem tiden så jag vet om jag ska möta Madelene vid bussen eller inte.

Nu är jag trött som satan och tänkte g o sova en stund. Gör ju inget om jag inte kan sova inatt för jag är ledig på dagen imorgon och jobbar istället 15-24 ungefär. Kanske senare om det fortfarande finns saker att göra. Kommer dock börja senare för jag och Maud ska fixa en grej. Är kanske där vid fem om jag har tur. Hoppas det inte blir senare. Tina vet i alla fall och är helt med på det :)

XOXO
LOVE
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0