Faster och pappa idag

Idag var vi hos faster vid tio typ. Isac höll mig i handen hela vägen dit och hela vägen hem. När vi kom hem åt vi lunch och isac sov middag. Sen bar det av till pappa där vi åt middag och snackade lite. Lekte lite med isac också. Mamma hämtade oss där vid 18 typ. Sen kom Tibbe hit med sin son. Vi kollade runt på tvn bara. Nu sittar jag här och är förbannad på en jävla massa folk. Det där är väl min dag i princip..

Vill tillägga att denna bloggen är till för MIG! Det är jag som skapat det, det är jag som skriver i den, det är mitt liv den handlar om och det är för att jag ska skriva av mig. Ni som tycker om att läsa det jag skriver, vilket är ganska många antar jag med tanke på antalet läsare varje dag fastän jag inte skriver till någon, ni får gärna fortsätta läsa och slänga in en kommentar då och då när ni känner för det. Ni som inte tycker om bloggen kan bara strunta i att läsa den, strunta i mitt liv och allt som har med mig att göra så slipper ni mig!  Jag har inte bloggen för att jag ska se bra ut utåt utan för att jag ska få ur mig saker. Skriva exakt vad jag vill utan att någon ska ha något att säga till om det. Jag får lägga ut exakt vilka bilder jag vill och jag struntar i om någon tycker illa om bilderna eller inte. Samt att om jag skriver om någon här utan att nämna namn så kan det vara vem faan som helst! Så ta inte åt dig i första taget! Och det är ENDAST för att jag ska få skriva av mig som vissa andra också gör. Eller vissa som snackar skit! Nu tog nog vissa åt sig men det struntar jag i!

Ha det bra alla så skriver jag imorgon igen. Antagligen efter vi kommer hem ifrån stan :)

Ciao



På bilden är det jag, isac (min systerson), och Therese (min syster)

Kommentarer
Postat av: amanda

jag tycker om att läsa din blogg och det kommer jag fortsätta att göra. kram

2008-12-21 @ 01:00:47
Postat av: Nerissa

TÄVLING i bloggen :D finfina priser!

länka gärna tävlingen :D

2008-12-21 @ 17:01:48
URL: http://nerissa.blogg.se/
Postat av: Therese

Ska du inte lägga in "ful-bilderna" på oss? ;)

2008-12-21 @ 17:47:23
Postat av: Nina

Lika som bär! =)

2008-12-21 @ 20:46:48
URL: http://ninatofften.blogg.se/
Postat av: Denise

hehe jag byter nog design snart igen, får göra nån roligare då. Kände mig bara så less på allt det klottriga :)

2008-12-21 @ 21:49:48
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0