Datorn ska jag elda upp!

i julklapp önskar jag mig en ny bärbar dator. Jag hatar min stationära klumpeduns och jag hatar att den bärbara pajade! Denna datorn har segat ner sig något så totalt jävla mycket! Försökta spela guitar hero förut men det gick verkligen inte. Jag fick 0% och ljudet gick alldeles utmärkt men bilden var HELT efter. Och internet och allt annat är helt åt skogen det också. Jag är skit förbannad. Ringde mamma och hon sa att om jag köper en ny bärbar så kunde hon ta tillbaka denna för den är inte så gammal. Tänkte rensa den och se om det blev bättre men då förlorar jag ALLT! Får se hur jag gör. Får jag ingen bärbar i julklapp (vilket är ganska otroligt om jag hade fått) så köper jag en i mars.. Och antagligen köper jag en extern hårddisk också då så jag kan ta över all skit från den här stationära och ha där på.

Idag blev jag ensam i skolan. Men det gjorde inte så mycket. Jag hade fullt upp. Han räkna några tal men annars var det telefon HELA tiden. Skavsår i örat nu av alla viktiga samtal och alla viktiga människor som piper i örat på en :) Men det är härligt att alla ställer upp med allting. Hoppas allt ordnar sig nu. Efter skolan gick jag hem till Maud och satt där och snackade med henne i någon/några timmar. Sen gick jag hem och käkade mat och sen har jag bara degat framför tvn. Nyheterna och sånt skit.. Och idol. Äntligen fick man veta att kevin och alice gick vidare. Jag kunde inte kolla men jag fattade när madde skrek JAAAAAAAAA att jag fått som jag ville :)

Ställde mig nyss för att göra några lussekatter men mitt tålamod brast så madde fick börja blanda runt tillslut :) Anna hatar! Nu jäsar den i af och man får väl hoppas att deet kommer något gott från ugnen sen :)

Imorgon skulle jag egentligen till Tanra och spela massa spel med henne och kotte som jag kanske skrev igår? Men det blir nog inte av för jag kände inte för det helt plötsligt. Madde kanske drar dit själv ,det vet jag inte :) Har tvättstugan hela dagen ju så vi får se hur mkt vi hinner tvätta :) På Söndag ska jag ut med Maud en runda och sen till skolan på julskyltningen. Vet inte om det är något intressant där men tänkte dra dit ändå och bara vara. Vet inte om jag släpar med mig någon eller om jag drar dit själv :)

Ett litet meddelande till jennie som gav mig en utmärkelse eller vad det var :) Jag orkade inte fixa med det såhär sent så det får bli imorgon mellan tvättarna :)

XOXO
LOVE
Anna




bjuder på sista halvan av avsnitt 20 där ungarna får skölja med flour. Anna älskar!



Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe jag vet inte men nu beställde jag dom iaf :D Men får dom inte förrän i mitten på januari, jag som ville ha dom på nyår :( Men det är värt väntan :)

2008-12-06 @ 15:28:16
URL: http://naztysbunny.blogg.se/
Postat av: Sarah

sv: ahmen veasst serrö, det är klart det gör ;D

2008-12-06 @ 23:07:06
URL: http://tuulia.blogg.se/
Postat av: S.

Nämen! Min dator har varit i kanonskick i 2,5 år nu. Så då vet vi ju vem det var som alltid sabbade datorn i Bromölla ;P

2008-12-07 @ 15:46:27
URL: http://sunbreakthrough.blogspot.com
Postat av: Sarah

Det kommer bilder så fort bagutterna är klara :) dom är inte ens i ugnen än.. haha!

2008-12-07 @ 17:37:13
URL: http://tuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0