Utmaning

Eftersom alla andra utmanar varandra hit och dit! Så ska jag härmed UTMANA alla som läser min blogg att göra detta test.. och ÄRLIGA SVAR NU! Annars blir det inga julklappar! Bara att kopiera listan och fylla i era egna svar=)

Skriv gärna i min blogg ifall ni antagit utmaningen så jag får ta del av era svar också!! Puss o Kram


Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Tjej!

Vad står det i ditt femte sms?
"Det var Jennifer som ringde. Vet inte vad hon ville. :S"

Vem ringde dig senast?

Jennifer, men från Nathalys mobil.

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Madde och Lorry.

Vilket språk är din mobil på?
 Svenska

Vad heter din ringsignal?
Living to love you


Hur många sms har du i din inkorg?
516 stycken EXAKT

Vad står det i ditt översta sms och vem är det i från?
"Hej! Det här smset behöver du inte svara på. Så här ligger det till, jag tycker inte att jag överreagerade när du anklagade mig, därför tänker jag inte säga förlåt. Däremot kunde jagha reagerat annorlunda, så det ber jag om ursäkt för. Men jag tänker säga att det var tråkigt att det blev så här för vi hade kul ihop. Jag blev bara lite lätt arg när du inte kunde lyssna. Men nu är jagfärdig med det här nummer dramar, därför vill jag nu bara säga att jag är absolut inte sur och det borde inte du heller vara. Ha en fin kväll!" från Nathaly

Vad står det i ditt tredje sms uppifrån och vem är det i från?
"Vadå loser-turné? :S oj då kanske de andra var med också, det var ett helt gäng nämligen. Men jag kände bara igen honom isf ;P" från min syster sofi

Hur många sms har du i kategorin "skickat".

Vafan jag orkar inte räkna där också ;)

Vem är din 13:e kontakt?
Jenna

Är din 20:e kontakt en av dina bästa vänner?
Kristina, nej vi har ingen kontakt längre. Hon är min förra kontaktperson!

Ogillar du nr 5?
Alexandra de vries NEJ!!:)

Har du varit i hop med nr 1?
Annas älskling (min sambo) Ja vi är tsm nu :D (vet att namnet är konstigt inlagt men vill att det ska ligga först :)

Vad har din mobil för färg?
Silver och turkos :)


Kommentarer
Postat av: JENILITA

hej hihi ja vet att hon inte säljer dom själv :) men det går ju lika bra för folk att fråga henne:) baterierna på min lur e slut annars hade ja antagit din utmaning:) KRamish

2008-11-13 @ 23:14:48
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: JENILITA

hihi ja jag har en piercing:) kram

2008-11-13 @ 23:18:45
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: Jennifer Wikman

hon hade ju inte smsat dig sa hon... oojoj vilka lögner ....

2008-11-14 @ 03:33:48
URL: http://jenwikman.blogg.se/
Postat av: jennie

antar utmaningen:)

2008-11-14 @ 11:08:43
Postat av: Carita

Hihi, listor + utmaningar in my heart. (:

2008-11-14 @ 14:06:22
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0