Laga med Leif. MUMS

Idag var vi i stan och handlade massa mat. GOD mat. Lise-lotte var en liten virrhöna och körde fel när hon skulle till öb. På något sätt hade hon virrat bort sig själv totalt och jag, skåning och allt, ska försöka guida ut henne från alla lägenheter. KNAS! Jaja vi kom rätt tillslut. Jag köpte endast en kalvfond där för de var slut på Willys som vanligt och MAXIs parkering var fullproppad så där ville jag INTE gå.

Nu står potatisgratängen i ugnen och kycklingrulladerna på spisen. Det ska bli sååå gott! Jag har verkligen väntat på denna stunden. Jag har sparat kycklingen in i det sista och idag ÄNTLIGEN! Madde är mest sugen på såsen som är i reklamen men den gjorde jag inte. Gjorde en vanlig brunsås bara. Jag tycker inte man behöver ha någon sås alls när det är potatisgratäng då det är matgrädde där i. Men hon får väl ha sin 
J-vla sås ;)

XOXO
LOVE
Anna

Följ min blogg med bloglovin/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback