Expressen och kokbok.

Vid tio gick jag till banken och satte in pengar till en mobil som jag köpt. Ska dock användas som mp3 så min vanliga mobil får ha batteriet kvar :) Sen gick jag och Tallusballus till Konsum och Ica och frågade efter expressen. Men tidningjävlen kommer ju inte fören 12-12.30 på båda ställena. Vi blev lite pissed och gick hem till tallen och åt istället och kollade på desperate housewives..

Klockan blev 12.20 och vi tänkte att nu går vi fan. Vi stod och väntade utanför konsum enda till 13.15.. Sen ÄNTLIGEN kom tidningen. Man fick en kokbok på köpet. Mat från Italien. Det kan man ju inte missa :)

Nu sitter vi hemma hos mig men ska nog gå till Tallus istället. Slänger in en bild på henne som en presentation.

Kommentarer
Postat av: jennifer

aww lilla tallen :) krama henne från mej!!

2008-11-05 @ 14:45:40
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0