Då var det dags igen.

Jaha, då var man här igen då. Har haft två olika bloggar förut. Det blir ett inlägg eller två sen har jag struntat i det. Men nu är jag förhoppningsvis här för att STANNA :)

Idag har jag varit på APU i Visby. Bistrobaren heter det visst. Gick ifrån vid tolv. Sen hem till Tallen och umgås med henne och natta (buffas.blogg.se). Om jag fjäskar lite för Natta så kanske hon hjälper mig och gör en riktigt snygg blogg. Hoppad går ju alltid :)

Nä, nu är jag trött då det får bli lite tv och sen sängen. Slänger in en bild på mig som presentation. TJA!
 

Kommentarer
Postat av: jennifer

fin blogg

2008-11-04 @ 23:09:43
URL: http://jenwikman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0