Gårdagen i bilder.

Okej allt blev skit igår som jag sa i föregående inlägg.. Men här har ni några bilder innan det blev skit..

Det var så att jag, tanja, Dennis, Linus och Kotte var hemma vid Tanja först.. En av dem blockerade toan en längre stund, Linus behövde köpa cigaretter och klockan var runt kvart i nio så vi skulle dit innan affären stängde klockan nio. Halvvägs inser han att han glömt plånboken så vid tänkte att vi går en runda istället. Sist jag träffade Linus var när vi var på bartömningen och tog bild när tanja red på Linus rygg hem. Vi skulle ta om för att fotot blev så suddigt men det blev andra foton istället..


Linus skulle låtsas pissa men Tanja störde mitt i allt så bilden blev suddig.


Tanja gick iväg och jag råkade få en skum bild på henne. Vet i fan vad det är hon har i munnen och benet ser fett lsäkigt ut.


Linus tog på sig solglasögon för det var ju sååå "soligt"


Tanja ville också testa dem. Posen vetifan hur hon kom på :O


Vi skulle gå hem till Linus för att pissa men han kunde inte hålla sig så han ställde sig ute.. Själv fick man nästan springa för att hinna till toaletten.. Jag var så klart först fram med kameran!


Igen.. (anledningen till att de blev suddiga var för att jag skulle zooma, ville inte stå så nära ;) , och då är man tvungen att välja VGA kvaliten på mobilen. KASST!)

När vi kom tillbaka till Tanja var allt lugnt tills det kom massa folk.. Sen skulle vi dra till Dennis och Linus. Där var det soft. Lyssnade på och sjöng till musik.. Sedan gick jag hem till Tanja för jag fick en känsla av att allt skulle gå åt helvete, precis som det gjorde..


La mig på soffan med katten.. Vi åt äckelpäckelfalukorv tillsammans.. Katten ligger på min höft (ligger på sidan)

Vaknade dock vid fem av att kotte kom hem med niclas.. De satt i soffan bredvid mig och pratade när jag sov.. sen slängde kotte in mig i sängen istället bredvid tanja.. Imorse vaknade jag av att en halvnaken tanja inlindad i ett täcke skulle klättra över mig. Moahahaha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0